Ga direct naar de inhoud Ga direct naar de footer
  • Inloggen belastingaangifte lukt niet

    Vandaag kreeg ik bij een klant de volgende foutmelding: "Er is iets misgegaan bij het openen van uw aangifte. Probeer het later nog eens." Dit ondanks een geldige machtiging (gecontroleerd via Digid.nl/machtigen) en het herhaaldelijk aan/uitzetten van de laptop.

    Weet iemand raad ?

2 reacties

  • Ik probeer ook online aangifte erfbelasting te doen voor 2025.
    Zelfde melding. Er is iets misgegaan bij het openen van uw aangifte. Probeer het later nog eens. en dan wordt ik meteen uitgelogd.
    Het is nu twee dagen hetzelfde. Zelfde bericht, herhaald.
    Maar het lijkt een Chrome issue. Met Edge explorer lukt het wel.

  • Ja, vandaag was het, evenals een tweetal andere keren in deze week, weer eens raak. Er kon niet ingelogd worden vanwege een technische storing of de mededeling zoals u die kreeg.

    Gelukkig duurden de problemen met het inloggen hoogstens een uur. Maar vervelend is het wel, zeker als je bij of met een klant een aangifte aan het doen bent.

Denkt u mee

Wilt u reageren? Log dan eerst in.

Inloggen