Ga direct naar de inhoud Ga direct naar de filters Ga direct naar de footer
  • investeringsaftrek

    Persoon in loondienst wil naast zijn  betaalde baan een deeltijdpraktijk openen voor alternatieve  geneeswijze.  Hij is al aangemeld bij de KvK maar moet nog starten.

    Hiervoor wil hij een gedeelte van zijn eigen woning verbouwen met eigen sanitair en een afzonderlijke ingang.

    De eerste jaren zal er nog niet veel verdiend worden in die praktijk en de inkomsten in de toekomst zullen naar verwachting een klein deel van de totale inkomsten zijn. Hij valt ook onder de KOR regeling.

    Mijn vraag is of de verbouwingskosten voor deze praktijk  als investeringskosten  of afschrijvingskosten of via de KIA in mindering gebracht kunnen worden op de totale inkomstenbelasting (loon en overige inkomsten)

Gelukt!  Deze vraag heeft een geaccepteerd antwoord

1 reactie

  • Gelukt!  Geaccepteerd antwoord

    Hallo Mies, dit valt onder een zakelijke vraag en helaas beantwoorden wij geen zakelijke vragen op het forum. Je kan ons hiervoor bellen op 0800 - 0543.

Denkt u mee

Wilt u reageren? Log dan eerst in.

Inloggen